راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

معکوس ترانه ها - Reverse Songs

When You Reverse Some Songs , You Can Realize that Indeed they are Blessing Satan


چندی پیش مطالبی رو خوندم ولی پیگیرش نشدم تا اینکه یکی از دوستانم بیشتر بهم توضیح داد , راغب شدم تا برای شما هم Share کنم.


وقتی این کلیپ 40 ثانیه ای رو ببینید تازه متوجه می شین که چرا در اسلام موسیقی مذمت شده. ( الیته کلیپ های بسیاری هست که پیدا می کنید)



با این نرم افزار شما هم می تونید آهنگ ها رو Reverse یا برگردان کنید

 (http://www.adobe.com/products/audition.html)


این هم سخنرانی حدود 50 دقیقه ای آقای رائفی پور در این زمینه است :




توضیح :


اولین کسى که دستگاه ساز را ساخت و خود هم در آن دمید شیطان بود. علت اختراع و ساختن آن از این قرار است :


وقتى قابیل از روى حسادت برادر خود هابیل را در غیاب پدرش آدم علیه السلام کشت ، از ترس پدر فرار کرد و در میان کوه ها آواره شده ، از تنهایى رنج مى برد و نمى دانست چه کند. تا این که رفیقش شیطان او را از تنهایى و وحشت نجات داد و سازى ساخت و نخست خود در آن دمید و به دیگران هم یاد داد.


وقتى حضرت آدم علیه السلام از دنیا رفت و قابیل امنیت یافت آشکار شد و با شیطان ساز مى زدند و مى رقصیدند.


در مجلسى که ساز نواخته شود و عده اى گرداننده آن شوند، خود شیطان هم ساز به دست مى گیرد و با نوازندگان مى نوازد و مردم و اهل آن مجلس را به سر مستى و شادابى مى کشاند. در خانه اى که ساز نواخته شود و آواز و غنا در آن بخوانند، غیرت و مردانگى از اهل آن خانه دور مى شود.


اسحاق بن بریر مى گوید: از امام صادق علیه السلام ، شنیدم که فرمود: نام یکى از شیاطین (قنذر) است . او مسئول گرفتن حیا و حمیت افرادى است که در مجلس ساز و آواز حاضر مى شوند - هرگاه در خانه اى چهل روز ساز زده شود به طورى که مردم در آن مجلس اجتماع کنند، آن شیطان ، هر یک از اعضاى بدنش را بر همان عضو صاحب خانه مى گذارد و در همان عضو مى دمد. مروت صاحب خانه گرفته و بى غیرت مى شود؛ به طورى که اگر ناموس او در خطر افتد باکى ندارد و ناراحت نمى شود!.


لهو الحدیث که در قرآن آمده : انحراف از راه راست و یا همان آلات ساز و آواز است .در روایتى آمده : شنیدن ساز و آواز انفاق را در قلب انسان مى رویاند همان طور که آب ، زراعت را مى رویاند.


در روایت دیگر دارد، کسى که به سخن سخن گویى گوش دهد او را پرستیده ، و شیطان هم اول کسى است که بعد از خارج شدن آدم از بهشت آواز خواند و خرسند شد.


( منبع رو پیدا نکردم ولی به صورت پراکنده مطالب بالا رو خوندم از منابع معتبر)


همینطور یکی از عادات قوم لوط سوت زدن با دهان بوده.


البته بنده در مورد خواننده و نوازنده اطلاعی ندارم و نمی دونم که از روی قصد این کار شده و یا نه منبع فایل سایت زیر هست :http://www.saaer.org


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد