راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

فرقه سازی نوین

بسم الله الرحمن الرحیم


فرقه سازی (Sectarianism) نوین

نقدی بر قسمت 46 مستند ظهور – انسان کامل


با اصلاح و تعالی بخشیدن جسم و روح و احساساتمون براساس و اصول و راهنمای درست زندگی که همان ادیان الهی به خصوص اسلام هستند , می تونیم به استعدادهای درونی خود به عنوان یک انسان , خلیفه ی الهی , دست پیدا کنیم.


حدود ده سال پیش در دوران دبیرستان با طب سنتی آیوردا هند (http://en.wikipedia.org/wiki/Ayurveda) آشنا شدم. متاسفانه در ایران به عنوان یکی از عرفان های کاذب استفاده می شده و می شود مثله کارلوس کاستاندا (http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Castaneda) (جالبه که چندین ناشر همزمان باهم کتاب های کاستاندا رو ترجمه و چاپ می کردند.) و یا اکنکار (http://en.wikipedia.org/wiki/Eckankar) و یا اخیرا مسلک حقیر حلقه ی کیهانی. باید توجه کنیم که ادیان الهی کامل ترین دستورات زندگی رو به بشر می دهند و از نیرنگ افراد سودجو می بایست برحذر بود. آیا پیامبران و امام زمان های دروغین و دجال ها و جادوگران کسانی غیر از این افراد می باشند ؟

این ها مدرنشونن !


البته راه دوری نریم خیلی ها هم هستند که توی پیچ و خم های علوم غریبه (کله سرKolohoo Ser ) گیر می افتند و ص و د و  . . . مسلک میشن و از راه و روش زندگی طبیعی که مثلا برای مسلمانان 17 رکعت نماز و اصول و فروع دین  هست , دور میشوند.

برداشت های نادرست زیادی می توان از این عرفان های کاذب کرد که انسان رو توی سیاه چاله های فضایی می ندازه. درست اینه که  این مسلک ها رو با دین کامل و الهی و حفظ شده ی خودمون تفسیر کنیم نه دینمون رو با اون نحله ها ی سطحی و شیطانی.

با توجه به اینکه بشر بدون ایدئولوژی نمی تونه زندگی کنه , شیطان و عمالش این مکاتب رو می سازند تا هم مردم رو گمراه کنند و هم یارگیری و منفعت دنیایی خودشون رو کامل کنند.


در اسلام وضو مقدم بر نماز و یکی از واجبات نماز است ؟

یه مثال بزنم بوسیله ی وضو گرفتن ما با این دستور الهی اولا الکتریسیته ساکن رو از بدن خارج می کنیم (http://en.wikipedia.org/wiki/Electrostatics) چراکه اکثرا هم در این زمان , لباس ها و کفش ها ی ما اکنون پلاستیکی هست و مانع انتقال الکتریسته ساکن به زمین میشه و دوما سطح انرژی مثبت بدن رو با آب که یکی از بهترین رساناهاست یکسان می کنیم و انرژی منفی رو از بدن خارج می کنیم می کنیم (توی فیلم اشاره ی زیرکانه و ناقصی شده قسمت 46 مستند ظهور , این طب آیورداست) , البته گفتن اذکار در وضو هم یکی از فلسفه هاش تاثیر اون بر آب هست که می تونید به مستند شهادت آب که پستش رو گذاشتم توجه کنید. چهارما طراوت و بشاشی و توجه به پاکیزگی تمام نقاط بدن رو در پنج زمان از روز مشاهده می کنیم و . . . خیلی چیزهای دیگه که من بلد نیستم .

 چه اثری بر بدن دارد که بسیار وارد شده دائم الاوضو باشید , جز حضرت مهدی (ع) کسی نمی تواند به صورت کامل بگوید , یکی از اثراتش این است که هنگامی که انسان وضو دارد شیاطین نمی توانند به انسان نزدیک شوند و . . .

البته بنده از این مثال آیوردا استفاده کردم به دلیل باز کردن مثالی که در فیلم آمده. بنده دینم رو با آیوردا تفسیر نمی کنم اصلا هم نیازی به دونستنش نیست همین که اسلام واجب کرده یعنی عالی ترین کاری که می شود انجام داد , اگر نیازی به تفسیر بود حتما ائمه ی مطهر ما این کار را کرده بودند.


لازم به ذکره که این ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد (http://www.wikipedia.org/) هم در راستای نظم نوین جهانی فعالیت میکنه اما ما در جهت افکار و ایدئولوژی خود ازش استفاده می کنیم.


تنها انسان کامل در حال حاظر در عالم و ملکوت امام عصر و الزمان حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند که با اذن الله , عالم با مدیریت ایشون در چرخش و زندگی است.

در چاکرای قلب ما باید حضرت قائم (عج) رو به عنوان اماممون دوست داشته باشیم و قاعد به امامتشون باشیم و به الله عشق بورزیم و بقیه موارد در سطح پایین تری هستند. چاکرای گلو و پیشانی و سر رو که اصلا باز نمی کنه؟! نیازی هم نیست که بدونیم , اما نباید هم بیان بشه چون هیچ فایده ای نداره , بنده فقط به دلیل روشن شدن خطر آن مسائلی رو بیان می کنم.

این همان معنای شیعه و فرق شیعیان با دیگر مسلمانان هست که از راه قلب امامت معصومین علیه السلام رو با حب می پذیرند و به یاد خدا می پردازند و خداوند نیز قرآن را بر قلب پیامبر نازل کرد نه بر عقل مبارکش. با عقل غنی شده از قلب , به مقام رضای الهی و شناخت کامل از خود و به تبع آن به شناخت و عبودیت خدای یکتای جهانیان برسیم و با خواست الله علیم و حکیم , درهای علم , حکمت و بلاغت و فصاحت به سوی بشر از سوی نور گشوده می شود.


در نماز است که انسان به اوج کمال می رسد و تمامی نقاط انرژی بدن به تعادل می رسند. نماز موجب تعادل نقاط انرژی بدن و زمینه ی وصال روح مومن به پروردگار یکتا می شود نه نقاط انرژی موجب مستقیم وصل شدن به خدا بدون نیاز به نماز, مابین این دو بسیار تفاوت است ؟؟! از کدامین دید به دریچه ی جهان بنگریم؟ اسلام یا غیر از اسلام , راه دیگری (صوفی و . . .) نیست.

مثال همون جوونیه که برای نماز صبح در مسجد اومده بود خوابش برده بود , مردم به حضرت محمد (ص) گفتند که این بنده خدا کارای جور واجوری می کنه , پیامبر اکرم فرمودند نمازش موجب اصلاح کارش می شود , که بعد از چند مدت هم توبه کرد و کارش اصلاح شد.

این فیلم روی چه کار می کند آخر صحبتش فیلم ماتریکس هست که فلسفه ی اون هم چیز دیگری است. مستند ظهور , مستند راز رو نقض می کنه , در صورتی که خودش داره راه اون رو ادامه می ده , این همون مرتاضی جدیده که نتیجه گیریش اصلا با اسلام سر و کاری نداره , یه آدم بودایی رو نشون میده و به قول خودش یک روان (روح) آزاد شده رو (نئو) . چرا امام مهدی علیه السلام رو به عنوان انسان کامل معرفی نمی کنه ؟؟ حداقل چرا جادوگر سفید فیلم ارباب حلقه ها رو در اینجا نمی آره ؟


در ضمن کسی که به دنبال این مطالب بودایی و . . . برود زندگی خود را تباه خواهد کرد و شاید تا آخر عمر نتواند مثه یه آدم زندگی کنه. و به هیچ وجه نمی توان اسلام (نماز , روزه و . . . ) را از این طریق تفسیر کرد چرا که مفاهیم بسیار وسیع تر و گسترده تر از ذهن کنونی بشر هستند.

این همون Spirituality   و عقل گرایی و . . . جدیدی هست که برای مسیحیان و جامعه ی غربی از حدود ده سال پیش به جای دین درست کردند.

آرماگدون رو هم همینطور با نظرات خودشون برای اونها جا انداختند.

کسی که ناقص اطلاعاتی رو ارائه می ده مطمئنا اهدافی داره که در آینده می خواد ازش استفاده کنه.



این کلیپ به صورت کلی حرف های خوبی می زنه اما نکته های بالا رو مد نظر داشته باشید, میتونه انحرافی باشه و افراد بسیاری هستند که روی این فیلم به صورت کلی تحلیل های بسیاری کردند و در سخنرانی هاشون اون رو تبلیغ کردند و ترجمه کردند و در جامعه پخش کردند اما مطالب بسیار دیگری بیان نشده است. بهتر هست که در جواب این فیلم , فیلمی بسازند و حتما سواد و امکانتش هم دارند , این یک پیشنهاده سازنده به دوستان محققمونه که اخرین اطلاعات رو در اختیار بچه شیعه ها قرار می دند. چرا ما نباید تولید کننده باشیم ؟

حال می گویند در سری بعدی (The Arrived)منحرف شده است , البته از اسمش مشخص هست که منحرف شده "ظهور کرده" و در قسمت هفتم عملا همه چیز رو رو میکنه و اینها دارند فرقه ای ایجاد می کنند و یمانی رو به عنوان امام مهدی اول مشخص کردند.

در حالی که انحراف در همین سری (The Arrival) "ظهور" شروع شده که در سری بعد (The Arrived) ادامه داده است و مهدی اول را معرفی کرده , تا ببینیم 12 امین مهدی رو کی میخواد بگه. حدیث و روایت می خونه , می گه بعدا منابع رو میگم جالبه؟! البته بسیار منحرف شده است.

 می آد ابتدا یه روایت از امام باقر علیه السلام میگه و بعد هرچی می خواد می گه و در آخر حدیث از بحار می آره اونم نه متنش رو – ایرانی ها رو در دعای ندبه نشون می ده – فیلم امام رضا و . . . شمایل حضرت مهدی رو نشون می ده که به بیت المقدس می رن و . . . البته این هم داره کار همون عباسیون رو می کنه که اسم اکثرشون مهدی بوده و در بخشی از تاریخ فاطمیون هم همینکار رو کردند.


چرا در مستند ظهور (The Arrival) این کارا رو نکرده ؟

دیدند در 12 امام ما نمیتونند شک بندازند حالا حدیث و روایت سازی می کنند و بدون هیچ سندی 12 مهدی دارند می سازند تا در آن و اسم هایشان , اختلاف و مذاهب مختلف شیعه و سنی بسازند مثله بهاییت که هم امام زمانش رو ساختند , هم پیامبر ازش.

در ضمن بنده کتاب بحارالانوار جلد 53  صفحه ی 147 رو خوندم که به عربی بود و در آن اصلا از ظهور امام مهدی صحبت نشده بلکه در مورد کواکب و خورشید و صبح و شب و ظهور و غروب و طلوع هست . چه می توان گفت ؟؟؟ ......

البته از دو نفر از بچه های سنی با شاخه های متفاوت که دارای تحصیلات تکمیلی در رشته تاریخ اسلام و ادبیات عرب بودند پرسیدم , اون ها اصلا این مطلب را تاکید نکردند و دروغ شمردند و مسائلی رو توضیح دادند که این فیلم هیچ کدام از ان ها رو در بیان روایات ندارد (یک حدیث یا روایت درست در ابتدا می گه , بعدا اصلا معلوم نیست داره چه می گه و در کجا درستش کرده) , اهل تسنن هم حضرت صاحب الامر علیه السلام رو یک نفر و امام دوازدهم می دونند. (به تفاوت ها در اینجا کاری نداریم و اتحاد مسلمین مقدم بر اختلاف است.)

در عمل دارد به پروژه دجال از دید تحریف وقایع کمک می کنه و شاید هم دجال رو همون امام مهدی 12 ام معرفی کنه.


البته بنده نیز این مطالب رو باتوجه به معلومات کم و برادشت های شخصی , سعی کردم روان بنویسم و ممکن است خالی از اشکال نباشد , مطمئنا در این موارد دفتر مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله و آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی حفظه الله حرف اول رو می زنند و حرف ایشان برای بنده حجت است.


http://kahaf.blogsky.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد