راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

تک‌چشم شیطان و نماد شیطان

تک‌چشم شیطان در داستان ذبح اسماعیل(علیه‌السلام)

نمادهای مورد استفاده فراماسونرها و فرزندانشان یعنی شیطان‌پرستها معمولا همان نمادهای تصویری کفرآمیز دوران کهن در مصرباستان و یونان باستان هستند. هرچند بسیاری از این نمادها در دشمنی آشکار مشرکین و کفار با ادیان و انبیاء الهی ساخته و ترویج شدند. به طور مثال چشم جهان‌بین متعلق به ابلیس (یا لوسیفر در ادبیات غرب) است. در برخی روایات مربوط به آخرالزمان، دجال نیز تک چشم خواهد بود. منظور از دجال، شخص یا جریان فریبکار است که در مقابل حجت خداوند بر روی زمین قیام می‌کند.

همچنین در روایات آمده است، حضرت ابراهیم(ع) در زمانی که فرزندش حضرت اسماعیل(ع) را به مذبح (مکانی که برای ذبح اسماعیل(ع) تعیین شده بود) می‌برد، در راه ابلیس در قامت یک انسان ظاهر شده و به وسوسه و فریب حضرت ابراهیم(ع) مبادرت کرد. این پیامبر الهی که از بزرگترین انبیاء الهی و حتی دارای مقام امامت نیز می‌باشد، 3 مرتبه به ابلیس سنگ پرتاب کرد که موجب شد یکی از چشمهای شیطان کور شود.

از آن پس نماد تک چشم در لجاجت با این حرکت پیامبر خدا مورد استفاده کفار فراماسونر و یهودیان قرار گرفت. تک‌چشم مورد استفاده در این نماد در واقع چشم شیطان است.

هم‌اکنون در اعمال حج(رمی جمرات)، حاجیان در عملی هم‌راستای حرکت ضدشیطانی حضرت ابراهیم(ع) به نماد شیطان 3 مرتبه و هر مرتبه 7 سنگ پرت می‌کنند و این عمل به یکی از سنتهای ابراهیمی مشهور شده است.

 

شیطنت وهابیون

هرچند نماد شیطان که قرنها مورد برائت مسلمین در این مکان قرار می‌گرفت در سالهای اخیر توسط وهابیون سعودی تغییر کرده است. پیش از این نماد ابلیسک (ستون مقدس فراماسونرها که در امریکا و اروپا بسیار تقدس می‌شود) توسط مسلمان‌ها سنگ زده می‌شد، اما همینک در سکوت مسلمانان تنها یک دیوار به جای آن ساخته شده است.

(نام نویسنده مشخص نیست)


Obelisk = ستون هرمی شکل سنگی

البته در مورد ابراج البیت هم که قبلا پستی زده بودم؟ 

در کل شما چیست؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد