راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

(قسمت اول - بخش سوم) تحلیل فتنه سبز - عوامل / 4

بسم الله الرحمن الرحیم

قل انما اعظمکم بواحده ان تقوموا الله مثنی و فرادی


ایندکس تحلیل :

قسمت اول - بازی مخملی

بخش اول - انقلاب مخملی و فتنه سبز      بخش دوم - نظریه بازی ها      بخش سوم - عوامل     بخش چهارم - تحلیل بازی فتنه سبز

قسمت دوم - قدرت نفوذ نهایی

قسمت سوم - جنگ ایدئولوژیک


با سلام و درود


(عوامل در موارد ذیل کسانی هستند که در جریان این فتنه کارنامه ی سیاه خود را نشان داده اند و به حمایت از فتنه ی سبز پرداخته اند.)

در واکاوی فتنه ی سبز در ایران می توانیم به چهار عامل کلی که رئوس پایه ی هرم فتنه ی سبز را تشکیل می دهند توجه کنیم:


جهت دیدن بخش سوم مقاله لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


برای بیان نظر ارزشمند خود در قسمت نظرات از آوردن نام مستقیم اشخاص و یا مراکز و سازمان ها خودداری فرمایید وگرنه متاسفانه نظر شما تایید نمی شود , جهت اشاره می توانید از خلاصه ی اسامی استفاده فرمایید (به عنوان مثال ع.خ).


قبل از مطالعه لطفا به صفحه ی سلب مسئولیت مراجعه فرمایید. با سپاس.

(عوامل در موارد ذیل کسانی هستند که در جریان این فتنه کارنامه ی سیاه خود را نشان داده اند و به حمایت از فتنه ی سبز پرداخته اند.)

 

در واکاوی فتنه ی سبز در ایران می توانیم به چهار عامل کلی که رئوس پایه ی هرم فتنه ی سبز را تشکیل می دهند توجه کنیم:

 

1 ) غفلت برخی از مسئولین و سازمان های غیر دولتی دانشجویی

 

v      پشتیبانی برخی مسئولین از عاملین معدود فتنه و هدایت ایشان به دلیل منافع شخصی , جاه طلبی و لجا جت هایشان.

v      سکوت معنادار برخی مسئولین و عافیت طلبی و غفلت از وظیفه ی ایشان.

v      ساختار بی برنامه و افت زده ی سازمان های غیر دولتی مرتبط با دانشجویان و نشان دادن چهره ای خاکستری در برابر نظام , دانشجویان و ملت ایران که حتی با حمایت بعضی مسئولین از اهرم های تهدید و عمل فیزیکی برای پیشبرد اهداف نحس و گروهکی خود بهره می برند.

 

2 ) صنعت تبلیغات و شبکه های اجتماعی غرب

 

v      شبکه های ارتباط جمعی جهانی شامل روزنامه ی وابسته به غرب و شبکه های تلویزیونی ماهواره ای مانند بی بی سی فارسی و صدای آمریکا که با سر و صدای زیاد به این فتنه دامن می زدند.

v      شبکه های اجتماعی اینترنتی به مانند فیس بوک که هدف آن ها جذب بخش فرهیخته و نشر اطلاعات کذب فتنه به صورت سازمان یافته بود و توسط اتاق فکر کذایی در اروپا کنترل می شد. مسئولین مرتبط می توانستند به جای برگزاری همایش ها و سمینارهای بدون بازده , گاها منفی و تبلیغاتی, تنها یک سایت برای تحلیل این موارد برای دانشجویان مهیا و به آن ها اطلاع رسانی کنند.

v      مهمترین بخش این صنعت نرم که فیلم های سینمایی هالیوودی است و با هدف ایجاد سلطنت طلبی و نادیده گرفتن اسلام در ایران و تضعییف جهان بینی الهی جوانان ساخته شده اند, همچنین بازی های رایانه ای و حتی نماهنگ های متالیکای بسیاری که در این زمینه تولید شده است.              مثال: شاهزاده ی پارس یا Princess Of Persia

 

3 ) محرک های جذب معکوس دانشجویان

 

v      بعد روانشناسی و درگیر کردن احساسات جوانان پرشور ایرانی با تهیه فیلم های جعلی و با بزرگنمایی صحنه ی های ترور هم وطنانمان توسط بی بی سی و ضد انقلاب و پخش آن ها به طور متناوب در رسانه هایشان بعلاوه ی تطبیق شعر های حماسی و شبیه سازی فضای انقلابی و مقدس بر کارهای شیطانی خود که با این کارها سعی در گمراه کردن و غبار آلود نمودن فضای سیاسی کشور را داشتند که با خواست خدا و تیزهوشی دانشجویان و مردم عزیزمان این مه ناپاک به دامن استکبار باران سیاه نازل کرد و درخشش آفتاب گرم ایران در جهان منتشر گردید.

v      موقعیت های شغلی و بورسیه های تحصیلی و اقامت که تو سط غرب به دانشجویان کم تجربه و یا با وضعیت نامساعد مالی داده می شد و موازی با آن مورد استقبال قرار نگرفتن و حتی طرد کردن دانشجویان فعال و متعهد تو سط برخی مسئولین خاکستری.

v      پشتیبانی مالی سازمان های ضد انقلاب و لابی های فرقه ای فعال وابسته به غرب که با در اختیار قرار دادن امکانات به سلطنت طلبان و حوزه های دانشجویی محدود مرتبط با آنان سعی در پیشبرد اهداف خوشه ای خود داشتند.

 

4) کمبود دانش ملی – سیاسی و اطلاع رسانی در جامعه ی دانشجویی

 

v      عدم بیان دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه علمی و سیاسی آن در جهان و مخدوش کردن عزت ملی با اعمال خودسرانه ی برخی مسئولین در حالی که  بودجه ی دانشجویان مورد استفاده ی هزینه های تبلیغات شخصی قرار می گیرد.

v      در عوض تحلیل به موقع واقعیت های موجود در جهان به خصوص غرب و تغییرات بنیادی سیاسی و اقتصادی جهانی و آشکار نمودن نقاط ضعف بسیار زیاد لیبرالیسم و دمکراسی غربی, برخی مسئولین به تحلیل در مورد چگونه محبوب شدن و در دست گرفتن قدرت و تغییر در ساختارهای دانشجویی درجهت کمک به سیستم مافیایی موجود می باشند.

v      غرب چند قرن پیش ابتدا بوسیله ی آلمان, سپس انگلستان و آمریکا رشته های شرق شناسی را ایجاد و تحقیقات زیادی در حوزه های علوم انسانی و جامعه شناسی شرق نمودند و اکنون بیش از یکصد رشته ی شرق شناسی را تدوین کرده اند و حاصل آن تولید ایسم های مختلف (اومانیسم , لیبرالیسم , گلوبالیسم ,  . . .) و فرقه های منحرف گوناگون است (بهاییت و . . .), امید است با گسترش رشته های دانشگاهی غرب شناسی مدون در ایران هرچه بیشتر به شناخت عمیق تر غرب و گسترش فرهنگ ناب ایران اسلامی بکوشیم. قابل ذکر است از 17 هزار لابی و NGO فعال در امریکا , 5000 مربوط به یهودیان است و تنها 5 مورد مربوط به مسلمانان می باشد.


17/09/1389 


(قسمت اول - بخش چهارم) تحلیل فتنه سبز / 4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد