راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

(قسمت اول - بخش چهارم) تحلیل فتنه سبز - تحلیل بازی فتنه سبز / 4

بسم الله الرحمن الرحیم

قل انما اعظمکم بواحده ان تقوموا الله مثنی و فرادی


ایندکس تحلیل :

قسمت اول - بازی مخملی

بخش اول - انقلاب مخملی و فتنه سبز      بخش دوم - نظریه بازی ها      بخش سوم - عوامل     بخش چهارم - تحلیل بازی فتنه سبز

قسمت دوم - قدرت نفوذ نهایی

قسمت سوم - جنگ ایدئولوژیک


با سلام و درود


تحلیل بازی فتنه ی سبز :

 

نام بازی : انقلاب سبز (اگر توجه کنیم رنگ سبز در انتخابات های گذشته توسط گروه های انتخاباتی استفاده می شده, سپس مراکزی به نام خانه های سبز به پیروی از خانه ی جوانان در فراسنه یا ایتالیا ایجاد شدند که در زمینه فعالیت های اجتماعی جوانان روی مفاهیم آزادی, خطوط قرمز, تست های آی کیو, تهیه پرسشنامه های مختلف و . . . فعالیت می کردند, چند سالی هم که رنگ سبز رنگ مد سال شد و . . .)


جهت دیدن بخش چهارم مقاله لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


برای بیان نظر ارزشمند خود در قسمت نظرات از آوردن نام مستقیم اشخاص و یا مراکز و سازمان ها خودداری فرمایید وگرنه متاسفانه نظر شما تایید نمی شود , جهت اشاره می توانید از خلاصه ی اسامی استفاده فرمایید (به عنوان مثال ع.خ).


قبل از مطالعه لطفا به صفحه ی سلب مسئولیت مراجعه فرمایید. با سپاس.

تحلیل بازی فتنه ی سبز :

 

نام بازی : انقلاب سبز (اگر توجه کنیم رنگ سبز در انتخابات های گذشته توسط گروه های انتخاباتی استفاده می شده, سپس مراکزی به نام خانه های سبز به پیروی از خانه ی جوانان در فراسنه یا ایتالیا ایجاد شدند که در زمینه فعالیت های اجتماعی جوانان روی مفاهیم آزادی, خطوط قرمز, تست های آی کیو, تهیه پرسشنامه های مختلف و . . . فعالیت می کردند, چند سالی هم که رنگ سبز رنگ مد سال شد و . . .)

 

طراح : آمریکا و غرب

 

بلوف : تقلب در انتخابات, موسوی پیروزی خود را چند ساعت قبل از پایان زمان رای گیری اعلام کرد, این ترفند اعلام زود هنگام نتیجه ی رای را ایجاب می کند و هرچه زمان مداخله بین اعلام پیش دستی جویانه پیروزی و اعلام نتیجه ی نهایی آرا بیشتر باشد , موسوی بیشتر می تواند این احساس را ایجاد کند که مقامات در حال استفاده از زمان برای دستکاری در آراء هستند و مردم ایران فریب این ترفند را نمی خورند.


هدف : براندازی حکومت ایران در جهت نظم نوین جهانی یا در نهایت تضعیف ایران در برخورد قاطع با مسئله استفاده ی صلح آمیز از انرژی هسته ای (امریکا از قبل می دانست که در این پروژه نمی تواند موفق شود اما برای پیشبرد منافع خود تصمیم به قربانی کردن طرفداران محدودش در ایران گرفت, امریکا با دادن اطلاعات غلط به منغعت طلبان و سلطنت طلبان و سازمان های ضد انقلاب و . . . , قصد بی ثباتی ایران را داشت. همچنین حمله ی نظامی به ایران نیز با دلایل بسیاری نشدنی است, مانند : قدرت بلامنازع ایران, پشتیبانی حداکثری ملت از نظام, رکود اقتصادی امریکا, باتلاق عراق و افغانستان, مقاوت فلسطین, حماس, حزب الله لبنان, تنگه ی هرمز و . . . , که در نتیجه راه حل بهینه و با هزینه ی کمتر را انتخاب می کنند.)

 

مجریان طرح : اجازه بدهید برای توضیح این قسمت از سلسله مراتب نیازها استفاده نماییم.

1)     نیازهای فیزیولوژیکی )کسانی که نیاز به منابع مالی برای ادامه ی زندگی دارند - عملیات خرابکاری – ایجاد تنش های خیابانی - ترور)

2)     نیازهای امنیتی (کسانی که به آن ها وعده های شغلی و اقامت و بورسیه های تحصیلی و . . . داده شده است - عملیات خرابکاری – جاسوسی – تحریک دیگران)

3)     نیازهای اجتماعی (جوانان غرب گرا , خبرنگاران تازه کار منفعت طلب و سلطنت طلب , کسانی که قبلا در حوزه های مختلف شکست خورده اند و امیالی جدای از نظام داشتند, دانشجویانی که دارای اطلاعات زیادی نیستند و عموما مورد سوء استفاده قرار می گیرند بدون آن که مطلع باشند , سوء استفاده از احساسات مردم و . . . - حضور در راهپیمایی ها و تجمع های خیابانی)

4)     نیازهای احترامی  (افرادی که می خواهند خود را مطرح کنند و در حاشیه قدرت می باشند و همچنین مورد تایید نظام نیز نمی باشند و . . . - اقدام به تشکیل اتاق های فکر کذایی و نشر اکاذیباشان می کنند و فتنه را در حوزه های خود کنترل می کنند.)

5)     نیازهای خودشکوفایی (کسانی که به خاطر منافع شخصی و . . . اصول نظام را زیر پا می گذارند و بر خلاف نظام حرکت کرده تا اصول مورد نظر خود را اجرایی کنند و رهبران فتنه سبز محسوب می شوند.)

 

برنده : جمهوری اسلامی ایران به مانند سال های روشن گذشته, اعلام شکست از طریق دولت مردان آمریکا و اینکه دیگر انقلاب رنگی در ایران کارگذار نخواهد بود. و باید به این توجه کرد که اصلا انقلاب رنگی در ایران رخ نداده است که بخواهد شکست بخورد این آمریکا است که در بازی دستیابی قانونی ایران به انرژی هسته ای, قافیه را باخته است و سپس در استراتژی مخملی سبز ناجوانمردانه ای که شروع کرده بود شکست مفتضحانه ای خورد و برای حفظ آبروی خود, کارنامه ی سیاه سران فتنه ی سبز را نشانه رفته است. (مکررا BBC   و دیگر شبکه ها و سازمان ها به تقبیح سران فتنه پرداختند.)

 

به نظر بنده تنها پایه ای که این هرم بد یمن را ویران نمود ارتقا دانش سیاسی دانشجویان با مطالعه و مشاهده عالمانه و رسوا شدن نیات غرب پس از گفتار های هوشمندانه ی رهبر بزرگ انقلاب و حضور پر رنگ رییس جمهور محترم ایران در صحنه های حساس بین المللی و به چالش کشیدن غرب و تاثیر و بازتاب بسزای آن در رسانه های خارجی, به طوری که اکثریت مردم خارج از کشور, ایران را کشوری با اقتدار و با ثبات قلمداد می کنند و این مهر پرگهر را امیدی برای آزادی بشریت از زیر یوق غرب و استکبار می دانند.

 

در انتها اصلاح ساختاری مسئولین خاکستری مهمترین دغدغه ی دانشجویان ایرانی می باشد که خواستار اجرای آن در اسرع وقت از مسئولین نظام و حکومت هستند.


17/09/1389 


قسمت دوم - قدرت نفوذ نهایی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد