راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

راه خورشید

امید به خداوند و ایمان الهی , مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی , راز پیشرفت است.امام حسینی خامنه ای حفظه الله

قسمت سوم تحلیل فتنه سبز - جنگ ایدئولوژیک

بسم الله الرحمن الرحیم

قل انما اعظمکم بواحده ان تقوموا الله مثنی و فرادی


ایندکس تحلیل :

قسمت اول - بازی مخملی

بخش اول - انقلاب مخملی و فتنه سبز      بخش دوم - نظریه بازی ها      بخش سوم - عوامل     بخش چهارم - تحلیل بازی فتنه سبز

قسمت دوم - قدرت نفوذ نهایی

قسمت سوم - جنگ ایدئولوژیک


با سلام و درود


جنگ ایدئولوژیک


آمریکا برای رتبه بندی کشورها در مدیریت استراتژیک خود مراحل زیر را در نظر می گیرد :


1)     اهداف ایدئولوژیک ( Philosophy ) -  وزیر

2)     اهداف بلندمدت ( اقتصاد کلان – تاثیر پذیری در جامعه غربی – مردم جهان و . . .  ) - قلعه

3)     قوانین ایالات متحده ( اسلام امریکایی و . . .  ) -  فیل

4)     اهداف کوتاه مدت ( اقتصاد خرد – سکوهای انتقال به مراحل بعدی و . . .  ) -  اسب

5)     تکمیل کارهای جاری و روزمره و به پایان رساندن سررسیدها -  سرباز


جهت دیدن بخش چهارم مقاله لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


برای بیان نظر ارزشمند خود در قسمت نظرات از آوردن نام مستقیم اشخاص و یا مراکز و سازمان ها خودداری فرمایید وگرنه متاسفانه نظر شما تایید نمی شود , جهت اشاره می توانید از خلاصه ی اسامی استفاده فرمایید (به عنوان مثال ع.خ).


قبل از مطالعه لطفا به صفحه ی سلب مسئولیت مراجعه فرمایید. با سپاس.

بسم الله الرحمن الرحیم


جنگ ایدئولوژیک


آمریکا برای رتبه بندی کشورها در مدیریت استراتژیک خود مراحل زیر را در نظر می گیرد :


1)     اهداف ایدئولوژیک ( Philosophy ) -  وزیر

2)     اهداف بلندمدت ( اقتصاد کلان – تاثیر پذیری در جامعه غربی – مردم جهان و . . .  ) -  قلعه

3)     قوانین ایالات متحده ( اسلام امریکایی و . . .  ) -  فیل

4)     اهداف کوتاه مدت ( اقتصاد خرد – سکوهای انتقال به مراحل بعدی و . . .  ) -  اسب

5)     تکمیل کارهای جاری و روزمره و به پایان رساندن سررسیدها -  سرباز

لازم به ذکر است برای رسیدن به موفقیت و Checkmate دیگر کشورها , باید از پله پنجم به سمت پله ی اول حرکت کرد و هم زمان به مدیریت Proactive و Reactive تمام مرحله ها پرداخت .

با توجه به رخدادهای گذشته در ایران تا به حال , انواع جنگ ها را آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران اجرا کرده اند که اکنون این ستیزه جویی ها در بالاترین سطح خود می باشد .

اهداف ایدئولوژیک , موتور محرکه , عملیات های استراتژیک هستند . برای توضیح مطالب فوق دو تصویر زیر را باهم مقایسه می کنیم :

v      نقشه کشورهای اسلامی که اولین مرحله حکومت ناب اسلامی حضرت مهدی علیه السلام ( عج ) خواهد بود .

v      نقشه ایران از قبل از میلاد مسیح ( ع ) تاکنون و ایران در خاورمیانه ی بزرگ .

 

 

نقشه ایران از قبل از میلاد مسیح ( ع ) تاکنون و ایران در خاورمیانه ی بزرگ 

 

 با واکاوی این دو نقشه و اهداف شوم فتنه ی سبز به اختصار موارد زیر استخراج می گردد :

1 ) حذف منابع سوخت فسیلی ایرانی ( خصوصا گازی ) / صرف نظرایران از استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای ( ( در صورت موفق نشدن از براندازی نظام ) در مقاله های قبل توضیح داده شده است . )

اجرای موفقیت آمیز طرح هدفمندی یارانه ها ضامن رهایی ایران از تحریم های نفتی و جهش های قیمتی و اقتصادی می باشد , اما مهمتر از آن کنترل و بهره برداری ایران از منابع عظیم گازی می باشد که ضامن امنیت منطقه ای , قدرت سیاسی و اقتصادی , . . . به دلایل بسیار می باشد از جمله : تعهدات دو طرفه کشورها , هزینه های زیاد و اختصاصی لوله کشی , ایران اکنون با 7 کشور همسایه قراردادهای گازی دارد , سوخت بهتر و استاندارد , ایران دومین تولید کننده گاز جهان , نیاز اروپا به ایران به جهت نازهای روسیه , اثرگذاری و تبدیل شدن به قدرت فرا منطقه ای و . . .

مفسران غربی اعلام کرده اند به واسطه سه انرژی نفت , گاز , هسته ای در سال 2020 , ایران مر کز راهبردی انرژی در خاورمیانه خواهد شد .

جهاد اقتصادی , این حرکت استراتژیک امروز رهبر گرانقدر و فرزانه ی ما نقشه های 15 سال آینده ی غرب و متحدانش را در هم شکسته و اولین گام ایشان        ( عسلویه ) حرکت رو به جلوی استفاده ی بهینه منابع گازی , افقی روشن برای ملت غیور ایران رقم زده است و مسلما فتنه های آینده را کمرنگ و با هوشیاری سایر قوا خنثی خواهد نمود .

2 ) حذف ایدئولوژیک ( جدال حق ( ایران –  سفید ) / باطل ( غرب و هم پیمانانش –  سیاه ) )

 

فتنه ی 88 با رمز امپراطوری ایرانی  ,  با چاشنی دوزمانه , توسط امریکا و غرب مهندسی شده بود .

 

ü      چاشنی اول دورن ایران برای برآورده کردن پله های 5 و 4 و 3 – امپراطوری ایرانی با ایدئولوژی غیرشیعی ( غیر اسلامی )

ü      چاشنی دوم برون از ایران به منظور رسیدن به پله های 2 و 1  -  امپراطوری ایرانی با ایدئولوژی شیعی ( حکومت حضرت مهدی علیه السلام )

با توجه به تصاویر , قلب تپنده ی حکومت امام زمان علیه السلام ( عج ) ایران اسلامی می باشد . غرب و متحدانش از حدود 40 سال پیش سعی در جعل نام خلیج فارس , جدایی بحرین از ایران , تلاش برای مغلطه در مورد جزایر سه گانه ی ایرانی و خوزستان , تبلیغ امپراطوری ایرانی شیعی در کشورهای اسلامی که امروزه نیز از طرف متحدان غرب در مصر شنیده می شود , کردنده اند . ( بازی کهنه ی عربی –  ایرانی و شیعه –  سنی ) و از طرفی دیگر با دروغ و نیرنگ می گویند شیعیان ایران عقیده دارند ابتدا باید تمام مسیحیان و یهودیان با بمب اتم نابود شوند تا امام زمان علیه السلام ( عج ) از چاه جمکران ظهور کنند ؟! ( جنگ های صلیبی آخرالزمانی )

 هدف آن ها مسخ انقلاب های مردمی -  اسلامی مردم خاورمیانه و جهان و کمرنگ کردن نقش فکری ایران در پیکربندی انقلاب هایشان می باشد که با خواست ملت ها برای دفاع از حقوق خود و ارتباط ایشان با ایران اسلامی در جهت بهره گیری از تجربه های ناب و موفق آن , نقشه های استکبار کمرنگ و حضور مردم موثر شده است و دخالت های عامدانه و مستبدانه غرب و متحدانش آشکار گشته است .

فتنه ی سبز در راستای منافع اسکتبار جهانی در جنگ ایدئولوژیک ایران غیر شیعی بر آن داشت تا مرکز ثقل جمهوری اسلامی ایران , ولایت فقیه , و اسلام را از این نظام مقدس به خیال باطل خود حذف کند .

تمام احزاب با ایدئولوژی غربی * در داخل و خارج از ایران : لیبرالیسم , ناسیونالیسم , سوسیالیسم , کمونیسم , اومانیسم , سلطنت طلب و . . . توسط سه طیف تندرو , میانه رو , محتاط , امپراطوری ایرانی غیر شیعی ( اسلامی ) , را مطابق با افکار مسموم خود , کدگزاری و نشر می دادند . اکنون پس از شکست مفتضحانه فتنه گران و پیروزی ملت بزرگ ایران بر حیله ی منافقانه ی آن ها , به بازنگری و احیای احزاب و مجامع خاکستری و سیاه با سیاست های یک بام و دو هوا پرداخته اند تا با سیاست انگلیسی دامن زدن به اختلافات به بیان : ملی ( قومیت ) گرایی , سکولاریسم , مذهب ( شیعه / سنی ) گرایی بپردازند .

در ابتدا با توضیحات انحرافی و نادرست و شیطانی به هیجان در آوردن جوانان فهیم ما , سعی در القاء اکاذیبشان می کنند و سپس با طرح سوالات متضاد و افراطی ملی گرایانه و مذهب مآبانه و فرقه گرایانه تلاش در میانه رو بودن سکولاریسم به منظور حکومتی برای پیشرفت و رسیدن به عزت از دست رفته می کنند .

خوشا به حال ایران ,  با این دانشجویان , جوانان و مردم فهیم که عزت ایران را در اسلام , استقلال و آزادی می دانند و آن را عملیاتی کرده اند و با شعار استقلال , آزادی , جمهوری اسلامی در کردار و سخنان و راهپیمایی های خود , فتنه ی سبز و فتنه های بعد را گور تاریک فتنه گران قرار داده اند  .

پله های غرب برای رسیدن به اهداف ایدئولوژیک و سکولار تخریب شده اند و ندای الهی نشر اسلام جهانی با جایگزین شدن به جای شعار شیطانی نظم نوین جهانی , مسیری تازه در جهت تعالی انسان برخواهد داشت .

با توجه به اعتراف اخیر سران آمریکا در شکست سیاست های غرب در خاورمیانه , شایسته است استراتژی 9 ساله آن ها ( در دو دوره ی ریاست جمهوری ) از     12 / 12 / 21  تا  21  / 12 / 21  را با تحقیق و هوشیاری رمزگشایی کرد .

در بازی شطرنج 2020 , آمریکا مجبور به بازی وزیر به وزیر با ایران خواهد بود چراکه تمام مهره های خود را از دست داده است و با درایت و رهبری امام خامنه ای , همت مردم بصیر , تلاش مسئولان متعهد , پشتیبانی امام زمان علیه السلام ( عج ) و عنایت خداوند متعال , وزیر سیاه غرب در زمین چهارخانه ای خود در هم می شکند و سیاهی صفحه ی شطرنج سکولار با غلبه مهره های سفید اسلام ناب محمدی , پاک و نورانی می گردد .


29/01/1390 

*

-----------------

غربی و شرقی

نه شرقی , نه غربی , جمهوری اسلامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد